Alternatief

Freshdesk alternatief Trengo

wij gaan als een speer

Werken vanuit een klantenportaal is een totaal nieuw concept en staat in haar kinderschoenen voor ieder bedrijf. Anno 2016 wordt werken vanuit de cloud een middel wat niet meer weg te denken is. Bedrijven van klein tot groot, ontdekken steeds vaker het gemak om klantencommunicatie via een centraal dashboard te laten verlopen. Het gemak schuilt hem in de integraties die gemaakt zijn om werkelijk iedere contactmogelijk te centraliseren, waardoor wij als organisatie snel groeien. Dit is één van de vele andere voordelen die Trengo te bieden heeft voor organisaties die juist zich willen oriënteren in nieuwe communicatiemiddelen en alles willen laten verlopen via één centraal dashboard.

"Trengo is door meer dan 1500+ bedrijven ontdekt"

 

De voordelen van Trengo vs. Freshdesk

  1. Via Trengo kunnen er App & messages berichten afgehandeld worden.
     Freshdesk biedt deze mogelijkheid niet.
  2. Een persoonlijke dienst: altijd telefonisch te bereiken en een betrokken accountmanager.
    Freshdesk biedt deze mogelijkheid niet.
  3. Al vanaf 25,- euro zonder beperkingen.
    Freshdesk heeft een gratis en goedkoop pakket dat erg weinig mogelijkheden heeft. Je kiest dus altijd voor een duurdere variant, dat maandelijks tenminste 25,- euro of 40,- euro kost. Je bent dus altijd duurder uit bij Freshdesk, maar dit valt niet zo snel op (slim van ze).
  4. Van ons krijg je een unieke website-widget die ieder kanaal hierin toond.
    Freshdesk heeft alleen een chat-widget te bieden. Bij ons krijg je alles in één, dat is wel zo fijn. Kijk vooral aan de rechterzijde van onze website waar onze unieke en krachtige website-widget getoond wordt. Iedere klant krijgt gratis deze website-widget die helemaal gepersonaliseerd kan worden.
  5. De Trengo servers (dataopslag) staan in Nederland.
    Alle informatie die je koppelt of binnen laat komen via Freshdesk worden op Amerikaanse servers opgeslagen.
  6. Meer gebruikers is meer winst bij Trengo.
    Bij Trengo betaal je maandelijks voor 5 gebruikers 13,- euro per maand zonder beperkingen. Bij Freshdesk is dit minimaal vanaf 25,- euro of zelfs 40,- euro per gebruiker per maand (reken maar uit de winst).

De populaire kanalen zoals WhatsApp, WeChat, Facebook Messenger, Snapchat, Telegram, KIK, Chat, E-mail en Telefonie zijn niet meer weg te denken als communicatiekanaal. Steeds meer organisaties (en klanten) ontdekken het gemak van het Trengo dashboard en gebruiken dit dagelijks voor de klantencommunicatie.

Probeer het nu gratis uit

Wil je Trengo ook gratis uittesten? Test onze applicatie 14 dagen geheel gratis uit en ontdek zelf het gemak. Aanmelden kan eenvoudig via onze aanmeldpagina. Na aanmelding kan er direct getest en gestart worden!

Volg ons

Kom in contact

Kop koffie?

Bezoek ons op:
Ravenoord 236, 3523 DB
Utrecht, Nederland

Klanten

Selectie blije klanten

Ontdekt door meer dan 4000+ internationale bedrijven