Helpdesk software

Dé inbox voor Helpdesks

Stroomlijn klantenservice vragen

Of het nou een WhatsAppje, een live chat bericht via de website, een e-mailtje of een belletje is; alle berichten kunnen in Trengo binnenkomen. Stroomlijn de binnenkomende vragen en beantwoord deze als individuele collega's of met complete teams tegelijkertijd.

Een oplossing voor alle berichten

KCC medewerkers hoeven nooit meer te switchen tussen programma's

Toe aan het centraal bundelen van communicatie op een plek? Of simpelweg op zoek naar een manier om een nieuw communicatiekanaal te adopteren zoals WhatsApp? Via Trengo kan alle communicatie uitkomen in de centrale helpdesk inbox. Zo kunnen meerdere collega's alle binnenkomende berichten beantwoorden.

Helpdesks gebruiken Trengo

Automatiseer processen en bespaar tijd

Via Trengo kunnen Rules en Auto replies aangemaakt worden die het verschil maken binnen Helpdesks. Bespaar tijd, geld en FTE door veel voorkomende situaties af te vangen en er geautomatiseerde processen voor in te richten. Met Trengo is alles mogelijk.

Werk samen als een Helpdesk

Stop met intern mailen, start met samenwerken via Trengo

Communiceer met collega's, zonder dat de klant het doorheeft, over de binnengekomen vraag. Betrek eenvoudig een collega in een vraag van de klant en kom samen tot een oplossing om de klant te voorzien van het beste antwoord. Via Trengo neemt ieder bedrijf afscheid van intern e-mailen en communicatie buitenom, in een ander platform.

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor