Chat met bezoekers

Verlaag de drempel via de website door live chat

79% van de bezoekers neemt liever contact op via live chat

Live chat zorgt voor een snel respons

Live chat is tegenwoordig niet meer weg te denken bij organisaties die klantenservice hoog in het vaandel hebben staan. Een website bezoeker kan door live chat direct zijn/haar vraag kwijt, zonder lang te hoeven zoeken op de website naar een mogelijk antwoord. Zo'n vraag nog sneller beantwoorden, zorgt er voor dat de klant sneller een aankoop afneemt!

Begin direct met live chat

Binnen enkele minuten na aanmelden al online

Trengo maakt de drempel zo laag mogelijk en stelt de live chat inbox en widget direct beschikbaar nadat klanten zich aangemeld hebben via trengo.nl/start. Plaats eenvoudig de embed-code van de widget op de website en start direct met 14 dagen (gratis) testen.

Live chat geeft de bezoeker vertrouwen

63% van de bezoekers keert hierdoor terug

Bezoekers krijgen sneller de indruk dat de website betrouwbaar is door de laagdrempelige manier van contact opnemen met de organisatie. Wacht niet langer en start vanaf vandaag ook met live chat voor op de website.

Meer leads en minder belletjes

Bedien tegelijkertijd meerdere bezoekers

Door een live chat te plaatsen op de website zullen er direct leads binnenkomen. Daarnaast is het mogelijk om 24/7 aanwezig te zijn voor vragen en later per e-mail eenvoudig terug te komen op de vragen die gesteld zijn binnen en buiten openingstijden. De bezoeker kan een e-mailadres achterlaten zodat de lead altijd later opgevolgd kan worden.

Benader pro-actief bezoekers

Optimaliseer begroetingen per bezoeker

De Greetings module van Trengo stelt marketeers in staat om website bezoekers pro-actief te benaderen via de live chat. Het was nog nooit zo eenvoudig om bezoekers specifiek te targetten op basis van bezoekerstijd, UTM tag, het aantal keren dat de bezoeker teruggekeerd is op de website of op een specifieke pagina. Daarnaast worden de statistieken bijgehouden welke Greeting het meeste getoond wordt, welke Greeting ervoor zorgt dat de live chat geopend wordt en hoe vaak er via een greeting een gesprek gestart wordt.

Activeer een flowbot op live chat

Automatiseer gesprekken met de Flowbot

Maak gebruik van de Flowbot Builder van Trengo en automatiseer complete gesprekken op de live chat. Dit zorgt voor meer leads, en minder support. Bovendien beantwoordt de organisatie 24/7 vragen van de klant.

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Uitproberen šŸ‘

10.000+ bedrijven gingen je voor