Omnichannel

Creeër een 360 graden klantprofiel

Ieder contactmoment in kaart

Een 360 graden klantprofiel geeft inzicht

Via Trengo wordt ieder contactmoment in kaart gebracht via een profiel. Een eigen profiel per klant stelt medewerkers in staat om alle contactmomenten te koppelen ongeacht het kanaal. Zo kan een collega eenvoudig de correspondentie terugzoeken als de klant opnieuw contact opneemt. Zo zijn medewerkers direct op volle snelheid en hoeft de klant niet keer op keer hetzelfde verhaal te doen.

Adopteer razendsnel kanalen

Trengo is de perfecte partner in communicatie

Ook zo'n moeite om bij te blijven met nieuwe communicatiekanalen? Liever alles op dezelfde plek ondergebracht, zodat de medewerkers niet meer hoeven te switchen van programma's? Dan is Trengo dé oplossing! Start eenvoudig met WhatsApp, Live chat, E-mail of een ander kanaal en adopteer op een later moment de rest. Zo kun je stap voor stap het communicatie aanbod van de organisatie uitbreiden. 

Creëer een tijdlijn per klant

Alle voorgaande communicatie direct bij de hand via profielen

Door de handige profielfunctie is er direct de klanthistorie inzichtelijk als de klant contact opneemt. Zo kan de medewerker zich direct inlezen, zonder hier naar te hoeven vragen.

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor