Automotive

Met Trengo onderhoudt u moeiteloos en snel contact met uw klant

Voeg je samen met andere blije klanten in Automotive 🚀

Meer verkopen via live chat

Koopgedrag wordt beinvloedbaar door goed bereikbaar te zijn

Een mooie occasion op de website? Of een reminder voor een gemaakte APK-afspraak? Met Trengo communiceer je dit eenvoudig door naar de klant. Stuur een push-bericht in de live chat, of een reminder via SMS om zo in contact te blijven met de klant. 

Toyota, Porsche, Tango, Carglass, Brezan automaterialen, De onderdelenlijn en meer autobedrijven, dealers en demontagebedrijven kozen al voor Trengo. Zij messagen, appen en chatten moeiteloos met hun klanten.

Contact via WhatsApp

Persoonlijker en gemakkelijker

Periodiek de klant een APK herinnering sturen? Met WhatsApp Business is het mogelijk om geautomatiseerd berichten te kunnen sturen naar de klantbase. Op deze manier is de respons hoger dan ooit tevoren, WhatsApp wordt tenslotte als persoonlijk en gemakkelijk ervaren. 

Een musthave voor Automotive

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

inbox  Alles op één plek

Communiceer via alle communicatiekanalen waar de klant ook aanwezig is: WhatsApp, E-mail, Website Chat, telefonie en social media. 

link  Een duidelijke API

Koppel Trengo met eigen systemen dankzij de krachtige en duidelijke API en verzamel alle informatie op één plek. 

group_work  Teamwork

Door kanalen te koppelen aan teams, spreekt een klant altijd een medewerker met de juiste kennis bij hem/haar in de buurt. 

phonelink  Overal werken

Werken in Trengo kan via de webbrowser of in de (mobiele) app: zo ben je altijd en overal bereikbaar voor de klant.

check  Een superintelligente Flowbot

24/7 bereikbaar voor vragen voor de klant dankzij flowbots. Hij verzamelt informatie en geeft antwoord op alle vragen.

chat  Lead-generatie

Maak gebruik van superslimme begroetingen in de chat op basis van bijvoorbeeld een URL of Google advertentie. 

Nooit meer zoeken naar klantinformatie

Aanwezig op de kanalen die er toe doen

Een schade melden of autobeurt inplannen? De klant wil dit het liefst zo snel mogelijk kunnen regelen, op het kanaal van zijn/haar keuze. Trengo maakt het voor iedere automotive organisatie mogelijk om aanwezig te zijn op al die kanalen, zonder dat het overzicht verloren raakt. Maak inzichtelijke klantprofielen aan en zoek snel door de geschiedenis om het overzicht compleet te hebben. Koppel Trengo daarnaast nog eens aan het CRM-systeem om ook deze klantgegevens in Trengo weer te geven. 

Als gesmeerde machine werken

Intern emailen wordt overbodig

Dankzij slimme interne notities en tags is het supersnel overleggen met collega's, om zo de juiste informatie voor de klant te vinden. Bovendien kun je voor meer informatie altijd verder overleggen via de interne chat. 

Doordat berichten actief worden opgepakt of toegewezen valt er bovendien geen klant tussen wal en schip. 

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor