E-commerce

Verhoog conversies in de webshop

Voeg je samen met andere blije klanten in E-commerce 🚀

Wees 24/7 online, net als de klant

Trengo zorgt voor een betere bereikbaarheid

E-commerce organisaties willen online zijn, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Maar is iedere webshop altijd bereikbaar voor de klant? Trengo maakt het mogelijk om direct te reageren op live-chats in de webshop, via Facebook-messaging, WhatsApp, e-mail of telefonie. Ook als er niemand aanwezig is vanuit de organisatie, is het met de handige Chatbot nog mogelijk om de klant 24/7 te voorzien van een advies.

Meer producten verkocht

Help de klant voordat die de site verlaat

Proactief de klant adviseren over de laatste aanbiedingen? Maak gebruik van pop-ups vanuit de live chat als een klant een product in de webshop bekijkt: “Kan ik je helpen bij het maken van je keuze?" De klant kan altijd eenvoudig een chat starten om te vragen: "Is deze ook in het zwart te verkrijgen?" waarna een medewerker de klant helpt bij de aankoop van het gewenste product. Een nieuwe deal is zo veel sneller gesloten zonder dat de klant de site verlaat omdat de informatie niet te vinden is.

Een musthave voor E-commerce

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

comment  Customizable Greetings

Slimme pop-ups in te richten op basis van het bezoekersgedrag geven de klant een persoonlijke uitnodiging voor een chat-gesprek.

check  Superintelligente Flowbots

24/7 bereikbaar voor vragen van de klant dankzij Flowbots. Hij verzamelt extra informatie en geeft antwoord op alle vragen. 

line_style  Krachtige Knowledgebase

Verlies minder tijd aan chats, e-mails en telefoontjes door de klant te voorzien van alle informatie in een overzichtelijk Help Center. 

link  Integreren met je webshop

Eenvoudig de laatste updates van een bestelling van de klant zien vanuit je inbox. Nooit meer schakelen tussen vensters. 

device_hub  Op alle kanalen bereikbaar

Alle communicatie van de klant in één overzichtelijke inbox: de klant kiest zelf via welk kanaal ze contact opnemen. 

group_work  Efficient samenwerken

Pak berichten op of wijs ze toe aan een collega, door het ticketing systeem wordt er geen bericht meer gemist! 

Overzicht in orders en klantenservice

Live chat, WhatsApp, E-mail en Telefonie

Een klant stelt een vraag over het product via de chat en plaatst op basis van het gegeven advies een bestelling. Vervolgens e-mailt dezelfde klant met een vraag over de leverstatus. Dankzij Trengo worden deze en alle andere gesprekken met klanten verzamelt in één overzichtelijke inbox. Alle informatie direct op één plek.

Integreer het ordersysteem

Bestelinformatie vanuit Magento, Lightspeed, WooCommerce of Shopify

Als de klant contact opneemt is het door de krachtige Webshop integraties mogelijk om realtime historie van de klant inzichtelijk te krijgen. Zo wordt bestelhistorie direct getoond en worden klantgegevens direct inzichtelijk vanuit het externe Webshop systeem. Koppel eenvoudig met Magento 1 & 2, Lightspeed, WooCommerce en Shopify.

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor