Sectoren

Evenementen & vrije tijd

Betere interactie met uw bezoekers met Trengo

Via app, message, sms of chat blijft uw publiek steeds verbonden met uw evenementen. Een reminder voor het concert van jouw smaak, of een winactie voor 2 evenementkaarten. Met Trengo houdt u de dialoog met uw publiek altijd gaande.

Met één inbox bent u er altijd voor uw klant

Uw publiek is overal. De bezoeker bepaalt of hij een app-bericht of Facebook-message stuurt. Met Trengo hoeft ú nog maar op één plek te zijn. Vanuit één inbox reageert u direct op chats, messages, apps of e-mail. Of u stuurt zelf een promotie naar contacten die u in de Trengo-inbox eenvoudig terugvindt.

Prettig samenwerken met collega’s

Via de Trengo-inbox beantwoordt u alleen of samen met collega’s alle binnenkomende chats, messages, apps of e-mails. Vanuit één gezamenlijke inbox. Via het ticketingsysteem ziet u direct welke berichten uw collega’s al hebben opgepakt. Zo werkt u prettig samen aan het imago van uw events.

Makkelijk met mobiel, tablet of op uw pc

De Trengo-applicatie is altijd bij u: op uw pc, mobiel of iPad. Met Trengo heeft u overal en altijd alle klantgegevens bij de hand.

Tivoli Vredenburg, Kingsland, 4PM, Yourticketprovider, WildFM Hitradio, Events4Christ kozen al voor Trengo. Zij messagen, appen en chatten met hun publiek en verbinden zo hun bezoekers aan hun evenementen.

Verbeter ook de interactie met uw publiek

Account aanmaken

Selectie Evenementen & vrije tijd bedrijven

  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo
  •  - Trengo

CREËER RUST

Uw klantenservice overzichtelijk en moeiteloos

Alle communicatie via één overzichtelijke inbox & app

Sectoren

Trengo in iedere sector actief

Ontdek de meerwaarde die wij uw organisatie bieden

Klanten

Selectie blije klanten

Ontdekt door meer dan 1500+ internationale bedrijven