Trengo voor financiële dienstverlening

Investeer in je klanten met elk gesprek

Relevante gesprekken. Op het juiste moment. Via het juiste kanaal. Trengo zorg dat jouw service goed uit de verf komt door transactionele en repetitieve gesprekken te automatiseren. Want pas dan kan jouw team zich richten op het opbouwen van klantrelaties.
Zo werkt het
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!
Speel het Billink-verhaal af
Vertrouwd door meer dan 3.000 klanten wereldwijd!

Ontdek zelf hoe Trengo de focus op jouw klanten legt

Unieke customer journeys
Voer consequent relevante gesprekken, zodat je klanten terugkomen voor al hun financiële behoeften.
Vraag een demo aan
Versimpel
Vereenvoudig het beheer van gesprekken door al je conversaties, klantgeschiedenis en gegevens op één plek te centraliseren.
Ontdek het platform
Verdien klantvertrouwen
Laat klanten zien dat je hun vragen snel, nauwkeurig en consistent kunt beantwoorden en hun verzoeken kunt oplossen.
Controleer de prijzen

Maak van klantbetrokkenheid jouw onderscheidende factor

WERK SAMEN

Werk samen,
antwoord sneller

Verminder het aantal openstaande gesprekken en wachttijden op alle kanalen, zoals WhatsApp, e-mail, live chat en via de telefoon, door gesprekken in realtime toe te wijzen aan de juiste persoon.
Ga aan de slag
Automatiseer

Prioriteer de meest kritische klanten automatisch

Zet geautomatiseerde reacties klaar voor je meest voorkomende gesprekken, zodat je je kunt concentreren op het ondersteunen van klanten met complexere behoeften.
Zo werkt het
DATA INTELLIGENCE

Optimaliseer betrokkenheid en dienstverlening

Spot trends binnen je gesprekken met behulp van rapportages die de responsnauwkeurigheid en -tijd verhogen, en verzamel klantenfeedback die je diensten verbeteren.
Plan een demo

Integreer Trengo met je bestaande tech stack

CRM
Pipedrive
Verbind je klantcontact met verkoopactiviteiten en deals met Pipedrive.
Bekijk hoe
CRM
Salesforce
Synchroniseer klantgesprekken met contactrecords in Salesforce.
Bekijk hoe
Til service naar een hoger niveau

Maak klantbetrokkenheid schaalbaar met AI en automatisering

Klantbetrokkenheid is de hoeksteen van klantbehoud. Dus gebruik klantcontact om zinvolle momenten te creëren. Met Trengo automatiseer je 50% van de inkomende FAQ's, waardoor jouw team weer tijd heeft om zich te richten op accounts met een hoge prioriteit.
Vraag een demo aan

De functies die zorgen dat klanten terugkomen

Live Chat
Live Chat
Voeg een no-code, 24/7 geautomatiseerde of door je team gestuurde Live Chat toe aan je website.
Klantprofielen
Klantprofielen
Houd klantdata bij van alle contactmomenten en zorg personalisatie van gesprekken steeds makkelijker wordt.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde routering
Verwijs binnenkomende leads door naar de juiste persoon door gebruik te maken van geautomatiseerde workflows.
Data intelligence
Data intelligence
Houd teamprestaties bij en krijg een inzicht in wanneer je te maken hebt met de drukste tijden, wat de meest actieve kanalen zijn en meer.
Multichannel Inbox
Multichannel Inbox
Verbind e-mail, SMS, WhatsApp, sociale kanalen en meer - zodat je alle conversaties op een centrale plek hebt.
Telefonie
Telefonie
Host en controleer telefoongesprekken met je klanten en leads rechtstreeks in Trengo.

Dit zeggen onze klanten over Trengo

Ik vind het geweldig dat we één plek hebben waar we alle klantenservicevragen van verschillende kanalen ontvangen. We wijzen nu tickets toe aan andere collega's en houden in realtime alle interne opmerkingen bij.
Stefano G.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, ongeacht het kanaal. Van WhatsApp tot e-mail en van Facebookberichten tot live chatberichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Jeffrey D.
Group Director
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ihab B.
Operations Manager E-Commerce
Ik ben niet iemand die reviews achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als klein e-commercebedrijf had ons team moeite om het overzicht te houden van alle klantkanalen.
Julian P.
MKB
Een van de beste dingen aan Trengo zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van gesprekken, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Martijn V.
Operations Manager E-Commerce
Wat ik zo leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Het is heel makkelijk te gebruiken, dus het inwerken van nieuwe collega's is een fluitje van een cent. Ze reageerden erg snel en het was een genot om met ze te werken. Een echte aanrader!
Maybelline O.
Customer Experience Manager
De virtuele assistent helpt om betere antwoorden te sturen naar een groot aantal klanten. En automatische workflows maakt ons werk veel makkelijker, omdat deze zorgt dat de klant direct naar de juiste collega doorverwezen wordt...
Geverifieerde gebruiker
Consumentengoederen
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Johann K.
MKB

Verbeter de klantbeleving, leer van de besten.

Sluit je aan bij de meer dan 7.000 enthousiaste lezers en ontvang onze nieuwsbrief, The Convo, elke maand rechtstreeks in je inbox. Lees inhoudelijke artikelen, het laatste prikkelende nieuws over customer engagement, en tactieken waar je echt wat mee kan plus nog veel meer.
Meld je aan voor The Convo

"Door de multichannel inbox werken we makkelijk samen en hebben we een volledig overzicht van al het klantcontact. Dat kregen we met een normale inbox niet voor elkaar."

Bedrijf ·
Bomenbezorgd
Liset Schiphorst

Tijd voor een afspraak

We bieden een platform dat speciaal voor jouw team is ontworpen. Maak je klanten blijer dan ooit tevoren.
Plan een demo