Gemeenten & onderwijs

Laagdrempelig in contact met studenten of inwoners

Voeg je samen met andere blije klanten in Gemeenten & onderwijs 🚀

Bereibaar via WhatsApp

Inwoners en studenten zoeken laagdrempelig contact

Studenten en inwoners willen niet anders meer communiceren met de instelling. Vragen over een opleiding of een vergunningsaanvraag willen ze het liefst direct stellen via WhatsApp. Start met het adopteren van deze nieuwe moderne manier van communicate voor vragen, meldingen of hulp. Trengo stelt grote organisaties in staat de perfecte workflow te ontwikkelen via de krachtige team inbox.

Automatiseer de Helpdesk

Zet Flowbots in via WhatsApp, Messenger en live chat

Via de krachtige Flowbot Builder van Trengo wordt iedere organisatie heer en meester over hun eigen Chatbot. Eenvoudig in te zetten en te activeren op WhatsApp, Facebook Messenger of de live chat van Trengo. Gebruik geautomatiseerde gespreksdialogen gevoerd door de Flowbot om de inwoner of student sneller en beter te helpen en naar de juiste informatie te begeleiden.

Nooit meer switchen tussen programma's

Vanaf nu nog maar een portaal

Een student die appt met een vraag over een opleiding. Een inwoner van de gemeente die een mailtje stuurt met een vraag over afvalscheiding. Of iemand die via Facebook een klacht indient wegens overlast. In Trengo wordt geen van deze berichten door de medewerkers meer gemist. Alles komt binnen in één overzichtelijke team-inbox, waar een team van medewerkers de persoon verder kan helpen.

Een musthave voor Gemeenten & onderwijs

Krachtige functies die niet mogen ontbreken

alarm  Slimme herinneringen

Loop geen deadline voor een reactie meer mis door gesprekken te voorzien van een reminder. 

device_hub  Multi-Channel aanwezig

Laat de student of bewoner zelf kiezen op welke wijze hij/zij contact op wil nemen met de instelling. 

alternate_email  Geen interne mails

Neem afscheid van ellenlang intern mailen, maar stel je vraag aan je collega via een snelle tag. 

access_time  24/7 beschikbaar

Maak gebruik van intelligente flowbots zodat inwoners en studenten altijd een antwoord krijgen op hun vraag. 

toc  Ticketing-systeem

Pak berichten op of wijs ze toe aan (een team van) collega's. Dankzij ticketing wordt geen bericht meer gemist. 

line_style   Krachtige Knowledgebase

Verlies minder tijd aan chats, e-mails en telefoontjes door de klant te voorzien van alle informatie in een overzichtelijk Help Center.

24/7 bereikbaar via automation

Automatiseer veel gestelde vragen

Via de Chatbot van Trengo kan 24/7 de inwoner of student direct geholpen worden zonder de tussenkomst van een medewerker. Een slimme Chatbot kan razendsnel vragen beantwoorden en informatie verzamelen om zo tot een juist antwoord of studieadvies te komen. Dankzij het Help Center, de digitale kennisbank, kan de inwoner of student bovendien altijd zelf het antwoord zoeken op de vraag. Zo is de student of inwoner snel geholpen, ook als buiten kantoortijden.

Nooit meer berichten missen

Een krachtig ticketsysteem voor instellingen

Een inwoner die belt over de status van zijn/haar gemailde vergunningsaanvraag of een student die chat om te weten of de gevraagde documenten goed zijn aangekomen. Met Trengo vind je alle informatie eenvoudig terug in de overzichtelijke inbox gebaseerd op ticketing. Zo is het antwoord snel gevonden en altijd bij de hand.

Informatie direct bij de hand

Toon actuele data uit externe systemen

Via de Trengo API is het mogelijk om feilloos een integratie te maken met ieder extern systeem. Naast de integratie is het ook mogelijk om actueel data uit externe systemen te tonen zodra er iemand contact opneemt via telefoon, WhatsApp, SM of e-mail. Zo hoeft er niet geswitcht te worden van programma's en is alle (externe) data direct inzichtelijk in Trengo.

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor