Veldwerk

Overal bereikbaar, ook onderweg

Altijd online met de Trengo app

Eenvoudig te installeren als op de telefoon

De mobiele apps van Trengo zijn gratis beschikbaar voor alle Android en iOs toestellen. Op deze manier kun je altijd en overal de klant te woord staan, zelfs als je niet op kantoor aanwezig bent. Alle berichten van alle kanalen komen zowel via desktopversie als via de app binnen. Koppel Trengo bovendien aan het Webshop- of CRM-systeem om ook de relevante bestellingsinformatie van de klant bij de hand te hebben.

Overal via de laptop toegang tot de team inbox

Waar internet is, is Trengo

Liever de voorkeur voor een echte inbox? Neem de laptop mee, zet een hotspot op en beantwoord alle communicatie vanaf iedere plek op de wereld. Trengo is razendsnel, ongeacht het kanaal. Zo kan werkelijk iedereen berichten beantwoorden vanuit Trengo op de plek die de voorkeur heeft.

De weg op met een gerust hart

Via Trengo is iedereen overal bereikbaar

smartphone  Mobiele app

Te installeren op ieder iOs of Android toestel. 

alternate_email  Teamwork

Overleg snel met collega's dankzij vermeldingen en een interne chat. 

call_made  Mobiel bellen

Met het vaste nummer van de organisatie

laptop  Overal werken

Werk vanuit de browser op iedere computer met een internetverbinding. 

account_circle  Een app voor alles

Alle klantinformatie en communicatie in één applicatie. 

offline_pin  Online of offline

Stel de bereikbaarheid in met één klik op de knop. 

Verlaat gerust de desk

De klant vind het antwoord zelf

Laat de klant zelf het antwoord op vragen vinden in het Help Center. Een krachtige kennisbank waarin artikelen, foto's en video's geplaatst worden om de klant te voorzien van de juiste informatie. Door de handige zoekfunctie is het juiste antwoord voor de klant zo gevonden! Ga met een gerust hart het veld in en focussen op wat er toe doet. Even kijken wat er gaande is? Pak dan de app erbij.

Laat een Chatbot het werk doen

Tackle hiermee veel gestelde vragen

De Chatbot stelt bedrijven in staat veel gestelde vragen te tackelen via een direct chat dialoog. Via de website kan de bezoeker 24/7 vragen stellen die direct beantwoord worden door de Chatbot. Weet de Chatbot het niet? Dan stuurt hij met gemak het bericht door naar het team en laat hij direct weten of er iemand aanwezig is. Zo niet, kan er direct een e-mailadres achtergelaten worden.

Haal alles uit Trengo

Laat werkelijk alles binnenkomen in onze inbox

Integraties

Bundel krachten in Trengo met populaire apps

Uitproberen 👏

10.000+ bedrijven gingen je voor