ZENDESK ALTERNATIEF

Trengo, het gebruiksvriendelijke MKB-alternatief voor Zendesk

Al onze functies zijn ontwikkeld om het leven van MKB-teams gemakkelijker te maken. In tegenstelling tot Zendesk biedt dit platform voor klantenbetrokkenheid meer dan alleen een traditioneel ticketsysteem.
3.000+ MKB's gebruiken Trengo dagelijks
Bekijk onze tevreden klanten

Waarom Trengo het juiste alternatief is voor Zendesk

OMNICHANNEL

Eenvoudige interface en moderne kanalen

Schakelen tussen inboxen en meerdere accounts bemoeilijkt het werk. Ga aan de slag met een duidelijke en gebruiksvriendelijke interface. Je team kan werken vanuit één inbox, waar alle communicatiekanalen, integraties en klantgegevens samenkomen.
Vanuit één inbox kan je team conversaties aanpakken, kanalen beheren en in gegevens duiken.
Lees meer
Setup

Snelle set-up en snelle onboarding

Je wilt snel aan de slag. Daarom zorgen we ervoor dat de onboarding kort en bondig is. De installatie van je platform en kanalen zal snel verlopen.
Service moet niet stoppen bij onboarding. Ons team helpt u graag en duikt graag in uw situatie om uw klantbetrokkenheid te optimaliseren.
Laten we praten
PRIJS

Redelijke prijzen voor KMO's

Trengo is het Zendesk-alternatief voor het MKB en onze Essentials-, Boost- en Pro-pakketten weerspiegelen dat. Het duurste pakket is goedkoper dan dat van Zendesk. We laten de prijzen voor zichzelf spreken.
Het Zendesk SMB prijsplan is 3x de prijs van Trengo's best-value plan, terwijl hun startersplan dubbel zo duur is als het onze.
Begin met sparen
Wat is mogelijk met Trengo

Bekijk wat je mist als je Zendesk gebruikt

Focus op zinvol contact. Laat je platform voor klantbetrokkenheid werken voor je MKB. Bedien je klanten en zet tickets om in conversaties.

Trengo

Zendesk

Omnichannel gesprek
Gespreksgeschiedenis
alleen voor afzonderlijke kanalen
Klantprofielen in chat
tegen extra kosten
Gebruikersrechten

Kanalen

E-mail
tegen extra kosten
Telefonie
tegen extra kosten
SMS
tegen extra kosten
Instagram
app van derden
Meer bekijken
Facebook
app van derden
Twitter
app van derden
WhatsApp
app van derden
WhatsApp-uitzendingen

Automatisering

Bot automatisering
beperkt
Rules
Regel Bibliotheek
Automatische toewijzing
Snelle antwoorden
Automatische antwoorden

Zelfbediening en ondersteuning

Helpcentrum
Zelfbediening
Volledig inwerken
Minder zien

Dit zeggen onze klanten over Trengo

Ik vind het geweldig dat we één plek hebben waar we alle klantenservicevragen van verschillende kanalen ontvangen. We wijzen nu tickets toe aan andere collega's en houden in realtime alle interne opmerkingen bij.
Stefano G.
Met Trengo centraliseren we alle communicatie, zowel intern als met klanten, ongeacht het kanaal. Van WhatsApp tot e-mail en van Facebookberichten tot live chatberichten, er is nu één plek om alles te beheren.
Jeffrey D.
Group Director
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Ihab B.
Operations Manager E-Commerce
Ik ben niet iemand die reviews achterlaat, maar Trengo is een game changer voor ons geweest. Als klein e-commercebedrijf had ons team moeite om het overzicht te houden van alle klantkanalen.
Julian P.
MKB
Een van de beste dingen aan Trengo zijn de krachtige automatiserings- en samenwerkingsfuncties. De mogelijkheid om repetitieve taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tickets of het taggen van gesprekken, bespaart mij en mijn team veel tijd en moeite.
Martijn V.
Operations Manager E-Commerce
Wat ik zo leuk vind aan Trengo is hoe gebruiksvriendelijk het is. Het is heel makkelijk te gebruiken, dus het inwerken van nieuwe collega's is een fluitje van een cent. Ze reageerden erg snel en het was een genot om met ze te werken. Een echte aanrader!
Maybelline O.
Customer Experience Manager
De virtuele assistent helpt om betere antwoorden te sturen naar een groot aantal klanten. En automatische workflows maakt ons werk veel makkelijker, omdat deze zorgt dat de klant direct naar de juiste collega doorverwezen wordt...
Geverifieerde gebruiker
Consumentengoederen
Je communiceert met zowel klanten als werknemers en krijgt onmiddellijk antwoord. De gebruiksvriendelijke interface is geweldig om te gebruiken. Ik kan dit platform aan iedereen aanbevelen.
Johann K.
MKB

Verbeter de klantbeleving, leer van de besten.

Sluit je aan bij de meer dan 7.000 enthousiaste lezers en ontvang onze nieuwsbrief, The Convo, elke maand rechtstreeks in je inbox. Lees inhoudelijke artikelen, het laatste prikkelende nieuws over customer engagement, en tactieken waar je echt wat mee kan plus nog veel meer.
Meld je aan voor The Convo

"Door de multichannel inbox werken we makkelijk samen en hebben we een volledig overzicht van al het klantcontact. Dat kregen we met een normale inbox niet voor elkaar."

Bedrijf ·
Bomenbezorgd
Liset Schiphorst

Tijd voor een afspraak

We kunnen je een platform bieden dat speciaal voor jouw team is ontworpen. Zet een stap dichter bij het leveren van meer customer delight dan ooit tevoren.
Plan een demo